Eks siis alustame jälle

Vahest viitsin väiksematest tähelepanekutest ka uuendusi teha (vahest jällegi ei viitsi üldse pilte teha

).
Aoshima mudelite üks eripärasi on, et kerepaneelid ei käi alati klassikaliselt külge. Revellil on selles suhtes, et kas stanged on kohe juba kerega ühes tükis või on siis konkreetselt arusaada, et "pane liim siia ja suru kokku". Aoshimal peab natuke nuputama. Seega sai siis jupid kõik lauale laiali laotatud:
Teine eripära (mis mulle alati ei meeldi) on, et juhiste järgi peaks stanged ja muud paneelid pärast värvimist kokku liimima. Üritan sellest mitte kinni pidada ning liimin maksimaalselt palju juppe juba enne värvimist külge. Siin pean alati mõtlema, et kas mudel hiljem ka kokku läheb

Seega eelneb alati igavesti pikk juppide sobitamine ja nuputamine.
Kõikide eelduste kohaselt saan esistange ning küljelaiendid koos akende juures olevad paneelid juba kohe külge liimida. Tagastanget ei saa kuna siis ei saa tagatulesi hiljem külge panna.
Teine eripära, mis küll tundub, et puudutab konkreetselt seda komplekti, on väga väiksed paneelide vahed. Tavaliselt aoshimadel on need väga head ning täiendavat süvistamist ei vajagi. Sellel jällegi vajavad need päris palju ületegemist. Jooned on ka väga kitsad - minu 0,2mm scriber on nii nibin-nabin paras. Suure hoolega sai siis jooned kõik üle tõmmatud.
Ei ütleks, et oli lihtne. Ühel uksel hüppas tera ka korra välja seega saab hiljem jälle pahtliga majandama hakata (Lamborghinit pahteldada on ka muidugi omaette patt, aga las see olla

)
Lambod on tegelikult üldse väga lahedate kerejoontega
