Jätkame siis veokate radadel, topelt sildade ja ninaga. Natuke tuleb raami ja küljepaneele lõigata õigetesse pikustesse. Põhi värv tuleb metallik roheline.
Värvimisega algus tehtud ja aam värvitud. Raami ja silla osad said eraldi värvitud, et paremini ligi saada. Lisatud osa piduri torustikku, ülejäänu saab lisada kui mootor ja kabiin paigas. Piduri võimendid mustaks värvitud,
Torutööd on kindlasti neile kulunud vaeva väärt. Mis kühvel selle raamiga oli? Tahtsid ise lühemat lihtsalt, või on Itelari midagi kapiaalselt puusse pannud ?
Puusse pole Itelari midagi pannud, kasutavad samu reste erinevate mudelite puhul, näiteks T143H 500 on üks sama rest kasutusel, mis sellegi mudeli ehitusel. Raamil on veel mitu kohta selle lühendamiseks. Juhendis oli selline soovitus.