1. leht 1-st
AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 20. 03. 2025 11:18
Postitas RUF
Minu esimene USA auto ja ka esimene AMT kit.
Kuigi Top Secreti Skyline veel valmis ei ole ja ilmselt ehitus kestab veel paar kuud, ei suutnud ma uue kitiga enam oodata. Esmapilgul tundus hea lihtne ehitus peale Skyline, sest detaile on karbis võibolla 10 ringis, kuid referents pilte vaadates ja modifikatsioone kirja pannes tuli list üsna pikk.
Värv on olemas ja välja valitud. Kitiga on kaasas erinevad "pinstriped" ja lowrideri temaatilised dekaalid, mis kõik peale lähvad. Wildcat hakkab istuma raam vastu maad. Stiililt hüdraulikaga lowrider pisikeste ratastega.
Soomest õnnestus saada 2007 aasta kit
Hetkel peale referentspiltide otsimise, to-do listi alustamise ja erinevate lukuakude puurimise midagi muud teinud ei ole.
Stiilinäide

Re: AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 20. 03. 2025 14:24
Postitas simo5555
Jälgin huviga

Wildcat on üks huvitavama joonega ameerika masinaid. Ühel hetkel loodan omalegi riiulisse ühe sellise saada
Re: AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 26. 06. 2025 12:31
Postitas RUF
Vahepeal olen veidi puhanud mudelite ehitamisest ning siis hakkasin garaaži ehitama. Korraks jäi garaaž pausile ning viimased paar päeva olen Wildcati ehitanud. Juhuslikult sattus kätte põhi. Kuna plaan on panna Wildcat alusraamiga vastu maad istuma, siis hakkasin igalt poolt veidi maha lihvima, puurima ja lõikama.
Kõigepealt lihvisin maha summuti pütilt copyright kirjad. Siis sain aru, et pütid tuleks niisama ka õhemaks lihvida. Turritasid kõvasti põhja alt välja.
Õhendamist tahtis ka eest poolraam. Fotolt on kehva aru saada, kuid mõned mm kindlasti sai maha lihvitud.
Maha lihvisin ka ühest kohast summutitorusid.
Re: AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 26. 06. 2025 12:36
Postitas RUF
Et põhjaraami veidi rohkem kere sisse saada, lõikasin maha kere originaalkinnitused.
Lihvisin tagumised koopad ülevalt poolt veidi õhemaks.
BEFORE VS AFTER
Seda kõike siis sellepärast, et auto visuaalselt istuks küljekarpidega vastu maad. Algselt oli põhjaalune madalamal kui küljekrabid.
Re: AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 26. 06. 2025 12:46
Postitas RUF
Re: AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 26. 06. 2025 12:48
Postitas RUF
Enne istus auto selliselt. Pildilt on näha, kuidas põhi ulatub küljekarbist allapoole.
Siin fotol ei ole küll klaasitükki, salongi ja stangesid, kuid nüüdsest istub auto selliselt - küljekarbid vastu maad.

Re: AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 26. 06. 2025 13:07
Postitas RUF
Re: AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 21. 08. 2025 12:05
Postitas RUF
Ikka teosammul...
Eelnevalt näitasin, kuidas ninapoolsed põhjakruvid aukudesse liimisin, et hiljem põhi kere suhtes õiges kohas istuks. Lõpuks jõudsin augud enamvähem kinni pahteldada. Eks peale esimest krunti tahab võibolla veel veidikene sättimist.
Pahtel peal
Pahtel maas
Tagumisi kruve sisse ei liiminud. Kruviaugud lõikasin maha ning peenikesed vormi valatud summutiotsad lõikasin küljest.
Summutite osas midagi retsi ei tule, aga vähemalt on põhjast eraldi, üleni ümarad ning aukudega
Et kruviaugud kinni saaks pahteldada, liimisin ülemisele poolele plaadi.
Aukudesse pahtlit
Enamvähem titimiti

Re: AMT 1970 Buick Wildcat 1:25
Postitatud: 21. 08. 2025 12:09
Postitas RUF
Pikalt olen juurutlenud, kas minna tehase kroomi teed või kroom eemaldada ja ise värvida. Kuna ma ise kroomi värvida ei oska, siis sellest ka üldse selline arutelu enda peas. Aga kuna kroomida on vaja ka aknaliiste ja muid detaile, siis see tehasekroom kombineeritud enda värvitud kroomiga näeks suht imelik välja. Värvin siis ikkagi kõik ise. Isegi, kui lõpuks on tulemuseks alumiiniumilaadne toode

Aga kuskilt peab ju õppima ka.
Minu esimene dekroomimine. Tavaline valgendaja suvalisest poest toimis ülihästi.
Kroom on
Kroomi pole
