Bergepanther Ausf.A
-
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30. 12. 2005 21:51
- Asukoht: tallinn, nõmme , kiwa
Re: Bergepanther Ausf.A
See vasega mässamine on ikka täiega ennast õigustanud. Ma usun, et isegi hea nööriga hästi tehes ei teeks sellist järgi.
- vaoinas
- Postitusi: 91
- Liitunud: 3. 05. 2023 17:00
- Elukoht: Tallinn
- Asukoht: Kalamaja
- Kontakt:
Re: Bergepanther Ausf.A
Nii, aega ta võttis aga lõpuks need pildid tehtud said.
Et nüüd on sisemuse alumise osaga ühel pool, siis
tarisin pildistamistelgi välja ja tegin ka vähe kobedamad pildid.










Külma närvi ja
jääge meiega!
Kristjan
Et nüüd on sisemuse alumise osaga ühel pool, siis
tarisin pildistamistelgi välja ja tegin ka vähe kobedamad pildid.










Külma närvi ja
jääge meiega!
Kristjan
- Ivar S.
- Postitusi: 130
- Liitunud: 8. 08. 2022 12:37
- Elukoht: Lääne-Virumaa
Re: Bergepanther Ausf.A
Väljendan tagasihoidlikku lootust et seda näeb ka Minimaailmal?
- vaoinas
- Postitusi: 91
- Liitunud: 3. 05. 2023 17:00
- Elukoht: Tallinn
- Asukoht: Kalamaja
- Kontakt:
Re: Bergepanther Ausf.A
Jaa, ma katsun selle Minimaailmal valmis mudelite kõrvale välja panna.Ivar S. kirjutas: 17. 05. 2025 20:49 Väljendan tagasihoidlikku lootust et seda näeb ka Minimaailmal?
Seal on juba sahk ka taga ja asi näeb veel tummisem välja.
- vaoinas
- Postitusi: 91
- Liitunud: 3. 05. 2023 17:00
- Elukoht: Tallinn
- Asukoht: Kalamaja
- Kontakt:
Re: Bergepanther Ausf.A
Ma tegelikult olen siin saha ja vintsirullikutega ka tegelenud.
Vintsirullikute puhul oli koosteloogika jällegi selline, kus nad tuli selle raami sisse
lahtiselt sisse liimida. Seega valmistasin neile messingist uued teljed ja
töötlesin stüreeniga telgede augud raamis väiksemaks. Rullikute raam on preguses seisus kere tagaseinale
ajutiselt Maskoliga kinnitatud, sest muidu poleks võimalik korpuse pealmist osa sinna vintsitrossi alla saada.



Kere kinnitused saha jaoks on juba varem valmis tehtud. Sahapoolsed aisad saivad
endile aukude parajaks tegemiseks 1.8mm siseläbimõõduga messingtorud. Sahk ise
läks kokku suht ladusalt, aga vajas tohutus koguses keevisõmblusi, sest need oli
Takom täitsa valamata jätnud.






Koos sahaga näeb välja selline:



Olge terved!
Kristjan
Vintsirullikute puhul oli koosteloogika jällegi selline, kus nad tuli selle raami sisse
lahtiselt sisse liimida. Seega valmistasin neile messingist uued teljed ja
töötlesin stüreeniga telgede augud raamis väiksemaks. Rullikute raam on preguses seisus kere tagaseinale
ajutiselt Maskoliga kinnitatud, sest muidu poleks võimalik korpuse pealmist osa sinna vintsitrossi alla saada.



Kere kinnitused saha jaoks on juba varem valmis tehtud. Sahapoolsed aisad saivad
endile aukude parajaks tegemiseks 1.8mm siseläbimõõduga messingtorud. Sahk ise
läks kokku suht ladusalt, aga vajas tohutus koguses keevisõmblusi, sest need oli
Takom täitsa valamata jätnud.






Koos sahaga näeb välja selline:



Olge terved!
Kristjan
- Ivar S.
- Postitusi: 130
- Liitunud: 8. 08. 2022 12:37
- Elukoht: Lääne-Virumaa
Re: Bergepanther Ausf.A
Kõva mudel! Isegi telekas näidati. (21. mai "Ringvaade)
https://jupiter.err.ee/1038472/ringvaade (alates 17:50)
https://jupiter.err.ee/1038472/ringvaade (alates 17:50)
- vaoinas
- Postitusi: 91
- Liitunud: 3. 05. 2023 17:00
- Elukoht: Tallinn
- Asukoht: Kalamaja
- Kontakt:
Re: Bergepanther Ausf.A
Tänud, Ivar!
Ääriveeri pidi hakkasin mõnda aega tagasi tegelema kere ülemise poolega.
Algus läks suhteliselt loogilist rada pidi - esiplaadi sisemine külg, tagumised sponsoonisiilakad jms.
Siis aga tundus Ladebrücket huvi pärast kuivproovides, et enne korpuse peale liimimist tuleks see ka sinna külge
ära panna, sest kasti küljed tundusid pealeliimimiseks alt veidi survet ja tähelepanu tahtvat. Seega läks kasti külgede
ja portede ehitamiseks. Üsna pea aga selgus, et Voyageri etsilehel olevad portede hinged on umbes kolmandiku võrra
liiga suured ja nii need küll sinna külge minna ei saanud. Seega meenutasin papa Kiire sõnu kahju kannatamisest ja
poolele teele pidama jäämisest ning tellisin lisaks Tetra üsna kopsaka hinnasildiga etsiseti.
Tetra set on omade vigadega, kuid hinged on õige suurusega ja muid häid asju leiab sealt ka.
Lisaks on mul nüüd tänu sellele meeldiv valikuvõimalus etsidetailide osas ning seni on asju külge läinud mõlema tootja plekilehtedelt
Nõndaviisi näeb koostatud Ladebrücke kerel välja:




Ladebrücke ported käivad kenasti küljest ära:

Ladebrücke põrand oli Takomil ilma alumise poole detailideta ja paksendustega, et see ilusti konstruktsiooni vahele istuks.
Seega lihvisin alumiselt poolelt pea poole millimeetri jagu plasti ära, graveerisin laudade jooned ning tekitasin
stüreeni abiga terasraami alumised servad.

Põrand istub kuivalt Ladebrücke servade peal ja saab loodetavasti valminud mudelil kerge vaevaga
eemaldatav olema.
Ladebrücke sisse on terve hunnik plekist kaste ja korve ette nähtud. Pärit on need
Voyageri lehelt ning värvimise tarvis veel külge liimimata.

Alumine külg näeb välja selline:

Olge terved!
Kristjan
Ääriveeri pidi hakkasin mõnda aega tagasi tegelema kere ülemise poolega.
Algus läks suhteliselt loogilist rada pidi - esiplaadi sisemine külg, tagumised sponsoonisiilakad jms.
Siis aga tundus Ladebrücket huvi pärast kuivproovides, et enne korpuse peale liimimist tuleks see ka sinna külge
ära panna, sest kasti küljed tundusid pealeliimimiseks alt veidi survet ja tähelepanu tahtvat. Seega läks kasti külgede
ja portede ehitamiseks. Üsna pea aga selgus, et Voyageri etsilehel olevad portede hinged on umbes kolmandiku võrra
liiga suured ja nii need küll sinna külge minna ei saanud. Seega meenutasin papa Kiire sõnu kahju kannatamisest ja
poolele teele pidama jäämisest ning tellisin lisaks Tetra üsna kopsaka hinnasildiga etsiseti.
Tetra set on omade vigadega, kuid hinged on õige suurusega ja muid häid asju leiab sealt ka.
Lisaks on mul nüüd tänu sellele meeldiv valikuvõimalus etsidetailide osas ning seni on asju külge läinud mõlema tootja plekilehtedelt
Nõndaviisi näeb koostatud Ladebrücke kerel välja:




Ladebrücke ported käivad kenasti küljest ära:

Ladebrücke põrand oli Takomil ilma alumise poole detailideta ja paksendustega, et see ilusti konstruktsiooni vahele istuks.
Seega lihvisin alumiselt poolelt pea poole millimeetri jagu plasti ära, graveerisin laudade jooned ning tekitasin
stüreeni abiga terasraami alumised servad.

Põrand istub kuivalt Ladebrücke servade peal ja saab loodetavasti valminud mudelil kerge vaevaga
eemaldatav olema.

Ladebrücke sisse on terve hunnik plekist kaste ja korve ette nähtud. Pärit on need
Voyageri lehelt ning värvimise tarvis veel külge liimimata.

Alumine külg näeb välja selline:

Olge terved!
Kristjan