Nüüd on jälle olnud vaikus tükk aega ning Simo on sama ajaga valmis saanud mitu uut autot ja mina ikka nokin seda sama

Visuaalselt väga palju muutunud ei ole. Tehtud on vesilihv ja poleerimine. Samuti paneelivahede ja aknatihendite/plastikute värvimine. Nina ja taguots on tuled, võred ja mõned detailid külge saanud. Muide see on mul esimene auto, mille ehituse käigus sain aru/teada, et paneelivahesid ei pea laiemaks graveerima, vaid sügavamaks
Nina hetkel sellises seisus
Tagumik selline
Diagonaalis
Tsement tüüpi liim mulle ammu juba ei meeldi. Nüüd enam ei meeldi ka kiirliim/superliim. Ma teadsin küll, et superliim tekitab lähedal olevatele pindadele udukihi, kuid ei osanud arvata, et kahjustusala on nii suure raadiusega. Kuna Aoshima klaas istub kere sisse üsna halvasti. Igalepoole jäävad häirivad vahed sisse, siis otsustasin superliimi kasutada ning näpuga klaas liimitavasse kohta jõuga kinni suruda. Liimimist alustasin katusest ning sain kohe vitsad kätte - terve sisu oli halli udu täis

Hõõrusin päris pikalt IPA'ga (Indian Pale Ale) ning sain udust veidi lahti ja kindlasti klaasid kriimulisemaks. Mis teha... Edasi tellisin UV lambiga kõvastuva liimi. See sitt jäi nagu silikoon ära kuivanuna ning jättis igalepoole oma rasvakihi maha. Ega netist ka infot ei leidnud, kas probleem on liimis, UV lambis või mõnes muus asjas. Alles lõpuks konkreetset küsimust Chat GPT käest küsides sain teada, et see rasvakiht liimi peal on tavapärane nähtus UV liimidel

See "müstiliselt hea" liim osutus täielikuks pettumuseks. 3 sekundiline kõvastumisaeg... no ei tea. Liimi tugevus on päris kehva. Vähemalt superliimi tugevusega võrrelda ei anna. Edasi külastasin ehituspoodi ja ostsin vihaga erinevaid liime ja pitskruve/klambreid. Esimese liimina otsustasin kasutada Bison'i kahekomponentset Fast Fix Liquid Plastic'ut. Ega ma infot ei leidnudki ei pakendilt, ei Chat GPT'lt ega ka googeldades, mis liimiga täpsemalt tegu on. Liim pidi 1 minutiga kuivama. Päris kuivaski. Ja ega ma ei teadnud ka, et need kuivamisajad pakendil on nali või eksitav info. Ja kui vajalikud kohad liimi täis olid, sain alles aru, mis liimiga tegelikult tegu on. CA liim ehk superliim - ehk klaasid seest ja osa auto kerest oli jälle kiirliimi uduga kaetud

Päris halb ikka!!! Ma ei olnud elusees kokkupuutunud kahekomponentse superliimiga. Mis oleks aeglasemalt kuivav kui tavaline Super Attack. Ehk nõmedalt aeglane ja kehva kasutada! Siaamaani sujus selle auto ehitus pigem hästi ja nüüd selline ämber!!! Tõmbas ikka korralikult moti maha. Ja kuna liim kõvenes rohkem kui ühe tunni, ei jäänudki midagi muud mul üle kui robustselt pitskruvide/klambritega klaas piilarite vastu suruda. Kiiruga rebisin kõrval olevatest taskurätikutest tükikesed vahele ja olin suht kindel, et kuskilt vajutab jäljed sisse värvipinda. Aga õnneks ei vajutanud. Küll aga seekord IPAga hõõrudes enam klaase väga heaks ei saanud. Nojah, mis teha. Eks nii õpibki. Edaspidi ikkagi kasutan ainult Tamiya Craft Bondi ja kahekomponentset epoksiidliimi. Ja võimalusel eelistan Tamiyat Aoshimale. Polnud esimene detail, mis just kõige paremini külge ei istunud. Ka stanged sobitusid päris halvasti ning kapott tahtis päris palju modimist, et ilusti peale sobiks.
Mõrv nägi välja selline
