21. leht 29-st
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 26. 11. 2011 11:15
Postitas Dogger
Mossedel tulevad ka eksperimentaalsed, mida pole ju seeriatootmises olnudki.
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 26. 11. 2011 12:19
Postitas WWW
Minul ei ole midagi nende Mosse ideeautode vastu .
vs
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 28. 11. 2011 7:33
Postitas newvadik
Järjekordses poola lisa ajakirjas on 1:24 mõõtkavas JUNAK M10 .
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 30. 11. 2011 19:59
Postitas MarekM
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 30. 11. 2011 20:05
Postitas newvadik
See RAF on järgmine mudel , reedel hakkan nimekirja koostama ...
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 30. 11. 2011 20:22
Postitas WWW
Estonia 21 oleks tõesti vinge kui ta ikka tõesti välja tuleb .
Muidugi võiks ta olla Raul Sarap'i kui sõitja ja looja numbriga 62
Estonia 21 (1981) Designed by racing driver Raul Sarap, this car was big breakthrough. First time ground effect was used in aerodynamics. Total 295 cars were built. Engine was Lada 1300/1600cc with TARK 5-speed gearbox. Rocker arm suspension. Practically every component was built or modifyed at the TARK factory.
Estonia 21, mis oli konstrueeritud legendaarse vormelisõitja Raul Sarapi poolt, sai kõigi aegase edukaimaks tootmismahu poolest. Kokku tehti neid 295 tükki, millest suurem osa sõidab veel tänapäevalgi. Tänu tehnilisele keerukusele, milleni autodega oli jõutud, jäi uute mudelite tootmine soiku ning Estonia 22 ja 23 said tunda rõõmu ainsate esindajatena.

pilt uuemast ajast
vs
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 30. 11. 2011 21:36
Postitas mati
Eks mudel tehakse ikka selline, nagu mõni Moskvas säilinud eksemplar välja näeb.
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 30. 11. 2011 22:09
Postitas teip
kindlasti saab selleks sõitjaks olema, kelle mudel tehakse Viktor Kozankov
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 30. 11. 2011 22:09
Postitas WWW
Mõni mees võibolla saab seda disaini külge natuke suunata !?
vs
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 30. 11. 2011 22:43
Postitas newvadik
Kui selline mudel ,nagu Estonia 21 , läheb ikka seeriasse , see nagu alati tähendab seda , et selle mudeli valuvormid peavad edasi töötama , DeAgostini ei piirdu ühe mudeliga Avtolegendõ seerias , las ilmub praegu see Moskvas olevast autost mudel . See "№62" võiks siis kas IST-i või VVM-i tellimus olla - isegi ilusam oleks sel juhul ...
Kui päris suuremalt proektilt rääkida hakata , siis ei keeldu keegi otse tehasest oma soovil kujundatud ja värvitud mudelit tellida . Kui tootjal valmis toorik juba olemas , siis mudeli min. tiraaź peab 1000 tk. olema ja see 100% ettemaksuga . Hea näide - beeź/rohelised M 407´d blisterpakendis , ka kellelgi eratellimus olnud .
See on muidugi ülikallis asi , meie jaoks sobiks rohkem VVM-iga seotud inimesi kuidagi õiges suunas suunata .
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 30. 11. 2011 23:48
Postitas onu jaan
võib ka olla nr. 72 Toomas Napa
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 1. 12. 2011 11:12
Postitas WWW
Jah, ma arvasin, et keegi pakub ka Toomas Napa't . Ta ju oli Nõukogude Liidu ja 1987. aastal ka kõikide sotsialismimaade parim autosportlane ja tema käes oli ka "Estonia 21-l" Pirita ringraja absoluutne ringirekord (152,65 km/h) .
http://www.toomasnapa.com/gallery/
Aga Estonia 21 oli konstrueeritud Raul Sarapi poolt .
vs
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 1. 12. 2011 13:01
Postitas marko
Toomas Napa üks vormelitest peaks asuma ka Moskvas Polütehnilises Muuseumis. Vähemalt olen ühes ajakirjas kohanud mingit sellist pilti.
Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 1. 12. 2011 13:05
Postitas onu jaan
See võiks olla meie foorumi mudel (järgmine)

Re: DeAgostini ajakirjaseeria
Postitatud: 1. 12. 2011 14:29
Postitas WWW
onu jaan kirjutas:See võiks olla meie foorumi mudel (järgmine)

See just olekski Eesti foorumi õige mudel !
vs