Siin on mudelite ehituseks ja tuvastamiseks vajalike piltide ja jooniste kogumik. Lisaks artikleid mudelitest erinevatest ajakirjadest ja ajalehtedest.
Kas kellegil on värvipilte Monte-Carlo ja Akropolise rallidel osalenud mossedest või teab nende värviskeemide kohta midagi? Mustvalgeid pilte leiab, aga huvitaks ka, mis värvi olid autod reaalselt . Iga vihje oleks abiks!
Vaata vene rc-foorumitest. Kahjks rcforum.ru pildid ei avane suurena, aga midagi on. Läksin ise Moskvitš 408ga alt, keegi vene meistrimees oli teinud mustvalge pildi järgi kena mudeli. pildid ja puha. Mosse oli, kleepsud olid. Puurisin proze augu katusesse, panin kleepsud peale. Kena! Uurisin siis internetist veel detaile, kui avastasin seeria Akropolise ralli värvilisi pilte... Punase Mosse asemel oli tegelikult sinine! Kurat! Selle aja, mis ma internetti uurisin, olid juba kleepsud ära jõudnud kuivada. Ruttu auto vette. Hea oli, et oli sinine mudel ka. Vaikselt, kui kleepsud hakkasid lahti tulema tõstsin need teisele autole üle. Hea, et niigi läks! Enne, kui midagi teha tuleb hoolikalt pilte uurida.
Tänud! RC-fooorumis on mul keeruline otsida, keel pole niivõrd selge kui võiks olla . Ehk akropolise mossed olid kaks sinist ja üks valge 408? Montes oli vist kaks valget 403-e ja ülejäänud olid volgad vist. Võibolla eksin?
Kas keegi saaks kinnitada minu teadmist, et 68.a. London-Sidney rallil luges Aavale kaarti Juri Lessovski? Tahtsin kontrollida, aga mul puudub vastav kirjandus ja netist ei leia selle kohta vähemalt eesti ja inglise keeles midagi.
Üleliidulise autospordiföderatsiooni treenerite nõukogu arvas NSVL esindusse toona kümme sportlast. ALMAVÜ Keskautomotoklubi ülem Aleksandr Ipatenko (meeskonna kapten), Moskva Leninliku Komsomoli nimelise Autotehase katsesõitja Aleksander Terjohhin ja Lvovi taksojuht Eduard Bašenov moodustasid ühe meeskonna. Autode ja Mootorite Teadusliku Uurimise Instituudi katsesõitja Sergei Tenišev ja sama instituudi insener-katsetaja Valentin Kislõhh kuulusid teise, Moskva Leninliku Komsomoli nim. AUtotehase insener-konstruktor Viktor Štšaveljevi, sama tehase katsesõitja Emanuel Liftšitsija Avtoexpordi esindaja Valeri Širotšenkovi kätte usaldati kolmas Moskvitš. Neljandaga sõitsid Moskva Leninliku Komsomoli nim. Autotehase katssõitja Juri Lessovski ja NSVL rallikoondise võistlev treener Uno Aava.
Lessovski ja Aava startisid Londonist viimaste hulgas (pärast neid veel ainult auto nr 99 ja 100). Nad lõpetasid ralli üldarvestuse 22. kohaga (358 karistuspunkti), olles NSVL sportlastest teised. Loodetavasti on infost abi. Üks väike pildimeenutus ka.
London - Sydney rallil 1968. a detsembris. Peatus Martins Corner.
jasper kirjutas:Õhtust taas!
Kas keegi saaks kinnitada minu teadmist, et 68.a. London-Sidney rallil luges Aavale kaarti Juri Lessovski? Tahtsin kontrollida, aga mul puudub vastav kirjandus ja netist ei leia selle kohta vähemalt eesti ja inglise keeles midagi.
Tänud, tulemuste ja pilootide informatsioon oli olemas, ülejäänud info kaassõitjate ja meeskondade tausta kohta aga uus minujaoks ja väga teretulnud. Seega suured suured tänud!