Kamaz 53212 uuema ja vanema variandi tunnused

Kõik, mis puudutab mudeleid mõõtkavas 1:43.
Vasta
Meelisp
Postitusi: 186
Liitunud: 14. 06. 2010 11:46
Elukoht: Tallinn

Kamaz 53212 uuema ja vanema variandi tunnused

Postitus Postitas Meelisp »

Tere
mul on kodus kaks Kamaz 53212 mudelit, mis on igati uuema tüübi omad - kabiinikinnitus uuem, käigukangiauguga kabiin jne. kuid neil on vana kruviga mootor, millel ei ole käigukangi ja radiaatorit. kuna mul on selliseid mudeleid 2 (isa kogu), siis on omalooming välistatud. kas keegi oskab kommenteerida kui laialt on sellised osaliselt justkui vanadest juppidet kokku pandud KAMAZi mudelid variandid levinud?
Crazzy007
Postitusi: 440
Liitunud: 9. 10. 2009 16:58

Re: uuem Kamaz porte 53212 kuid mootor kruviga

Postitus Postitas Crazzy007 »

Meelisp kirjutas:Tere
mul on kodus kaks Kamaz 53212 mudelit, mis on igati uuema tüübi omad - kabiinikinnitus uuem, käigukangiauguga kabiin jne. kuid neil on vana kruviga mootor, millel ei ole käigukangi ja radiaatorit. kuna mul on selliseid mudeleid 2 (isa kogu), siis on omalooming välistatud. kas keegi oskab kommenteerida kui laialt on sellised osaliselt justkui vanadest juppidet kokku pandud KAMAZi mudelid variandid levinud?

hetkel on mul oksjonil tavaline selline uuem KAMAZ https://www.osta.ee/21126121
Levinud küll, aga mitte eriti. See on pigem nn "ülemineku aja" variant. Vadikul selline ka pidi olema.
Kasutaja avatar
newvadik
Postitusi: 2984
Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
Asukoht: tallinn

Re: uuem Kamaz porte 53212 kuid mootor kruviga

Postitus Postitas newvadik »

Meelisp kirjutas:Tere
mul on kodus kaks Kamaz 53212 mudelit, mis on igati uuema tüübi omad - kabiinikinnitus uuem, käigukangiauguga kabiin jne. kuid neil on vana kruviga mootor, millel ei ole käigukangi ja radiaatorit. kuna mul on selliseid mudeleid 2 (isa kogu), siis on omalooming välistatud. kas keegi oskab kommenteerida kui laialt on sellised osaliselt justkui vanadest juppidet kokku pandud KAMAZi mudelid variandid levinud?

hetkel on mul oksjonil tavaline selline uuem KAMAZ https://www.osta.ee/21126121
Need kaks Kamazi , mis Sul olemas , ongi vanimad 53212`d . Need läksid tootmisse hiljem , kui 5320 ja 5511 , 1984 aastal kohe uuema kabiinikinnituse- ja käigukangiauguga . Suuremates vene foorumites räägitakse , et kruviga 53212´id polnud üldse (raam on ikka auguga , mootor aga uuemat tüübi-4 osast ja kaigukangiga ) ja kõik kruviga 53212`d on kellelgi isearetus . Üldiselt see on uskumatu, sest siit-sealt selliseid mudeleid ikka leidub , ja Sinu omad ka hea näide . Ka minu oma ostetud Raivo käest ja ma ei usu , et tal tekkis kunagi mõte detailsema mootori vahetada 1-osalise vastu .
-------------------------------------
+372 516 2357
new_vadik@mail.ru
katikvadik@mail.ru
Crazzy007
Postitusi: 440
Liitunud: 9. 10. 2009 16:58

Re: uuem Kamaz porte 53212 kuid mootor kruviga

Postitus Postitas Crazzy007 »

Neid on liiga palju, selleks et konstruktooriteks olla. Samas, olnud ju ülemineku A21, A42, numbrilised Mossed ja Volgad. Miks Kamaz ei saa olla?
Meelisp
Postitusi: 186
Liitunud: 14. 06. 2010 11:46
Elukoht: Tallinn

Re: uuem Kamaz porte 53212 kuid mootor kruviga

Postitus Postitas Meelisp »

Tänud ammendava vastuse eest. kui ma nüüd ei eksi ja õieti mäletan, siis on ka iluvõre tiba erinev võrreldes uuematega - ja just selles osas, et 1 osaline mootor oli ilma radikata ja siis on iluvõre mootori poolne osa sama nagu vanematel mudelitel, kuigi kabiinikinnitus on juba uus - ehk siis iluvõre detail on hübriid uuest ja vanast. minu kaks mudelit on isa kunagi tõenäoliselt korraga ostnud.
Vasta