1. leht 2-st

Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 29. 08. 2014 7:52
Postitas hundupoeg
Tegin selle vene lehe järgi natuke oma Kamazide seas vaatlust.Sellest nagu polnud seal juttu ,et uuematel Kamaz 4310 jt puudub valge nn numbrimärk.Sama ajastu kahel autol aga erinevad raamid.Ühel puudu Made in USSR ,millest ka juttu oli ,et võib olla nii ja naa.AREK on pea kõigil ,mõnel küll hägusam.Vanematel siis erinevuseks veel puhvrid taga rataste juures ja eraldi kardaan sildade vahel.Kabiin tundub sama ,uutel ainult klaas sinaka tooniga.Kaks esimest pilti siis uuemast autost.Kui kellelgi täiendavat infot ,siis oleks huvitatud.Teistel Kamazi mudelitel siis ka kabiin ja kabiini kinnitus vanadega erinev.Kamaz 53212 suurimaks raami erinevuseks siis see auk ,kuigi pole näinud kruvi kinnitusega mootorit sellel autol ja pole vist olnudki.AREK raamil oli,siis vahepeal ei olnud ja nüüd viimasel ajal oli jälle.Ühel uuel 5325 on Elekoni E põhja all.

(Edit Marko) Lisan ka lingi sellele lehele: http://rcforum.su/showthread.php?t=974

Re: GAZ A

Postitatud: 29. 08. 2014 9:45
Postitas kolz
Vanemal kamaz 4310-el olid kabiini katusetuled kõrgemad, ulatusid üle katuseluugi.

Re: GAZ A

Postitatud: 29. 08. 2014 10:07
Postitas hundupoeg
See täitsa vaieldav,on ka üks täitsa uue malli kabiin ja tuled kõrgrmal ,ülejäänutel enam-vähem ühel tasapinnal.Kui siis päris alguse ajast kui vormid päris uued.

Re: GAZ A

Postitatud: 29. 08. 2014 10:28
Postitas Priit
OT natuke ära läinud siin, aga täpsustaks:

Kamaz 53212`l oli kruvikinnitusega mootor täiesti olemas, vastasel korral poleks kruviauku põhja üldse tehtudki. Konkreetsel mudelil olid ka läbipaistvad peeglid ja rool. Minu teemat lapates leiad 2-3 sellist Kamazi kindlasti. Kabiini kinnitus oli aga juba uuem, valge tihvtiga. Kasti all pole kunagi olnud kirja Cdelano b CCCP (nagu kõige esimestel 5320`tel oli) vaid ainult MADE IN USSR.

Enda kogus on veel üks huvitav 4310- kõik eelpool nimetatud vanema mudeli tunnused, kuid tagumistel ratastel on puhvrite asemel vedrud. Klaasiosa ja esituled on tal ainult kahjuks uuemad, kuna klaasid olid korralikult ära rapitud ja üks esituli oli kadunud. Taastasin ta nii hästi kui võimalik oli. Veljed on beežid, mitte mustad. Ka see mudel on minu vastavast alateemast leitav.

Keegi moderaator võiks selle Kamaz`de osa õigesse teemasse tõsta. Ette tänades :)

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 29. 08. 2014 10:50
Postitas hundupoeg
Kogus kyll üks selline 5320 cdelano v cccp olemas.Tuleb välja ,et mitte ainult sõiduautode rea peal pole palju erinevusi ,vaid ka veokatel.Kunagi sai osta.ee ka üks kama ralli ,millel ratta sisemised kilbid beezid,aga välimised mustad,muidug ei saa ka välistada vahetamist.

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 29. 08. 2014 11:43
Postitas hundupoeg
Lugedes seda venekeelset lehekylge ,kus on välja toodud mudelite erinevused aastate kaupa,siis jäi silma selline asi.Kamaz veokitel aastatel 83-86 ei läbinud teljed rattaid.95 aastal tulid siis need uue kujundusega rattad.On kellelgi pilti neist vahepealsetest ratastes a.83-86.

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 29. 08. 2014 13:33
Postitas Priit
Väljend- "teljed ei läbinud rattaid" on natuke kummaline, isiklikult sellistest isenditest küll teadlik pole. Minu arust on kogu aeg teljeotsad ratastest läbi olnud :roll:
Mis puudutab uue kujundusega rattaid, siis vist ka siin ei ole lõplikku tõde. Isiklikult ostsin 96a veebruaris 5410 koos poolhaagisega (Sovinteravto Service), kus olid veel vana kujundusega rattad all, kuid kabiin koos kinnitusega oli juba uuem :) .

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 29. 08. 2014 13:45
Postitas hundupoeg
Nii sain ma venekeelest aru igatahes.Aga arvata on ,et segadust on palju.Ju siis kompleteeriti vahepeal neid olemas olevatest juppidest mis laos seisid.Võimalusi on palju.On ka mul üks selline 53212 sovtrans.Aastat ei mäleta ,aga rattad on vanad ja kapiini kinnitus ja kabiin ise uuem,st ilma klaasid vahelise postita.

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 27. 12. 2014 19:34
Postitas Tarmo80
Kasutan seda teemat siin küsimaks kas helehalli raamiga Kamaz (piimapütt) on miski "uuema aja" nähtus?

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 4. 01. 2015 7:10
Postitas hundupoeg
Selllele küsimusele mina küll ei oska vastata.Aga arvan ise ,et need peaksid jääma kuskile keskele.Mul endal üks tuletõrje auto ,rohekas-hall raam ja vanem kabiin ,aastat ei tea ,pole karpi käepärast

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 4. 01. 2015 14:26
Postitas Priit
Kui kabiin on vanem, on mudel toodetud enne 95. aastat.
Kui mootor on detailsem ja koosneb kahest poolest (nagu vanemad mootorid olid), siis on mudel toodetud enne 94. aastat.
Ega täpsemalt pole vist enam võimalik öelda kah.

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 4. 01. 2015 15:03
Postitas hundupoeg
Tuletõrje Kamazil tempel 93 karbi all

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 4. 01. 2015 16:04
Postitas Maisto
Kui harildane on selline üleni valge ja valge kastiga 5511? Pole enne sellise värviskeemiga Kamazi kohanud.

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 4. 01. 2015 16:40
Postitas klemmteam
Maisto kirjutas:Kui harildane on selline üleni valge ja valge kastiga 5511? Pole enne sellise värviskeemiga Kamazi kohanud.
See kellegi ise värvitud mudel. https://www.osta.ee/index.php?fuseactio ... d=56173384

Re: Kamazi mudelite erinevused

Postitatud: 4. 01. 2015 17:32
Postitas Maisto
Jumal tänatud et ma seda ostma ei hakanud. Ma ise ka kahtlustasin et see ei saa originaal olla.