Segadus 1970.-1980. aastate Moskvitši mudelitega

Kõik, mis puudutab mudeleid mõõtkavas 1:43.
Vasta
Eno
Postitusi: 6
Liitunud: 27. 05. 2010 19:15
Elukoht: Tallinn

Segadus 1970.-1980. aastate Moskvitši mudelitega

Postitus Postitas Eno »

Võtsin üle hulga aja karpidest välja oma 1970.–1980. aastatel Moskvitšide mudelid, et nende seas väikene inventuur korraldada. Paraku tabas mind aga üllatus, kuid nende numbrid, kered ja põhjad kuidagi kirjanduses ning ka siin foorumis (Marko – numbrilised mudelid) avaldatuga ei ühtinud. Olgu öeldud, et olen need ostnud kõik kauplusest ning vaid paaril korral karpidest välja võtnud. Ei mingit kruvimist ega osade vahetamist!

Moskvitš 408 – A1 (kiri CCCP) – helesinine – 412 iluvõre, 412 mootor
Moskvitš 426 – numbrita (CCCP ja USSR) – tumeroheline – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 426 – A3 (CCCP) – beež „olümpia“ – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 427 – A4 (CCCP ja USSR) – heleroheline – 408 iluvõre (2 tulega), 412 mootor
Moskvitš 434 – numbrita (CCCP ja USSR) – punane – 412 iluvõre, 408 mootor
Moskvitš 434 – A6 (CCCP) – beež „olümpia“ – 412 iluvõre, 412 mootor
Moskvitš-pikap – A19 (CCCP) – tumesinine – 412 iluvõre, 412 mootor

Nüüd küsingi targematelt, kas selline pudru ja kapsad oligi toonaste mudelite puhul tavaline? Esimese ja viienda mudeliga tundub kindlasti midagi valesti olevat. Kas 426, 427, 433 ja 434 olid tootmises nii 408 kui ka 412 iluvõrega ning kuidas olid lood 408-ga? Milliste mudelite puhul oli kasutusel 408 nelja tulega iluvõre (olen näinud fotosid taolisest 426-st)?
Kasutaja avatar
newvadik
Postitusi: 2983
Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
Asukoht: tallinn

Re: Segadus 1970.-1980. aastate Moskvitšidega

Postitus Postitas newvadik »

Esimene ja viiendas mudelid on vale mootoriga .
Nüüd päris autodest :
Nelja tulega esivõre on 408 ja 426 oma . 412 ja 408 Moskvichid (ka 426-427, 433-434 ) olid tootmises nii kandiliste , kui ka tavaliste tuledega . Võiksin veel lisada , et M 412´e kõige varasemad ülemineku modifikatsioonid olid 408 kerega ja kindlasti 2 ümara tulega ees .
-------------------------------------
+372 516 2357
new_vadik@mail.ru
katikvadik@mail.ru
Eno
Postitusi: 6
Liitunud: 27. 05. 2010 19:15
Elukoht: Tallinn

Re: Segadus 1970.-1980. aastate Moskvitšidega

Postitus Postitas Eno »

Tänud Newvadikule!
Siiski tahtsin ma teada midagi muud. Kas see, et minu poolt poest ostetud Moskvitš-408 (A1) oli 408 mootori asemel komplekteeritud 412 mootoriga ja Moskvitš-434 (numbrita) 412 mootori asemel komplekteeritud 408 mootriga, on mingi tavapärane ja 1970.-1980. aastatel sageli toimunud eksitus? Kas samadel aastatel toodetud 426, 427, 433 ja 434 MUDELID olid tootmises nii 408 kui ka 412 iluvõrega ning kuidas olid lood 408 MUDELIGA? On ju minu kogus Moskvitš 427 just 408 iluvõrega (aga mitte tavapärase 412 iluvõrega). Milliste tolleaegsete MUDELITE puhul oli kasutusel 408 nelja tulega iluvõre (olen näinud fotosid taolisest 426 mudelist)?
Kasutaja avatar
mati
Postitusi: 165
Liitunud: 6. 10. 2008 22:06
Asukoht: Tallinn

Re: Segadus 1970.-1980. aastate Moskvitšidega

Postitus Postitas mati »

Nende mudelite iluvõredel ei ole mingit seost päris reaalsete autodega. Mis kätte juhtus see pandi. Mootoritega veidi jälgiti mingit loogikat. Ka kere värvitoonid olenesid varustaja leidlikusest.
Samuti oli ka päris autotehastes.
onu jaan
Postitusi: 284
Liitunud: 5. 11. 2010 19:24
Elukoht: Kilingi Nõmme

Re: Segadus 1970.-1980. aastate Moskvitšidega

Postitus Postitas onu jaan »

Minul konkreetselt on riiulis 3 pikap mosset, kõik kolm on saadetud Saratovist veel ilusal ajal ja kõik kolm erinevate iluvõrede-tuledega :roll:
Eno
Postitusi: 6
Liitunud: 27. 05. 2010 19:15
Elukoht: Tallinn

Re: Segadus 1970.-1980. aastate Moskvitšidega

Postitus Postitas Eno »

Tänud kõigile, kes vastasid!
Leidsin siit foorumist veel paar teemat, kus sama probleem oli päris hästi lahti kirjutatud. Seega pilt nüüd enam-vähem selge.
Vasta