www.carmodel.ee

Foorumiga liitumiseks saada soovitav kasutajanimi koos oma kontaktidega emailile marko@carmodel.ee
Tänane kuupäev 27. 09. 2020 22:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29. 12. 2005 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 19:10
Postitusi: 1911
Üheks kõige hinnatumaks mudeliseeriaks vene ja nõukogude mudelite hulgas on nn. "numbrilised mudelid".
Firma Radon/Agat/Tantal (heal lapsel palju nimesid) tootis mudeleid, mis said omale numbrid põhja alla. Mudeleid on A1-A42, haagised P1 ja P2 ning traktor T2.
Järgnevalt väike ülevaade neist mudelitest (täiendus tuleb jooksvalt):

A1 "Москвич"-408
Moskvitš 408. Numbrilisel mudelil oli kere valamise ja värvimise kvaliteet kõrge. Põhi oli mustast plastikust. Tulede ümbrus ja iluvõre olid korralikud ning embleem siniseks või punaseks värvitud. Hetkel kvaliteet langenud ning põhja all enam numbrit ei ole.
Tootmine 1973-74 eelseerias ilma numbrita, 1974-86 numbrilised ja peale seda jälle ilma.
A2 "Москвич"-412
Moskvitš 412. Kere sama, mis 408-l. Vahe ainult mootorimaketis ja põhjas.
Tootmine 1972-1974 eelseerias ilma numbrita, 1974-86 numbrilised ja peale seda jälle ilma.
A3 "Москвич"-426
Moskvitš 426. Algselt toodeti metallpõhjaga, aga varsti kadusid sealt numbrid ja 90-ndatel hakati tootma plastpõhjaga mudeleid. 2003 alates on põhi jälle metallist. Mootorimakett ja iluvõre on 408 oma.
Tootmine 1974-86 numbrilised ja edasi numbrita.
A4 "Москвич"-427
Moskvitš 427. Sama, mis 426. Mootorimakett ja iluvõre on 412 oma.
A5 "Москвич"-433
Moskvitš 433. Sama, mis 426. Mootorimakett ja iluvõre on 408 oma.
A6 "Москвич"-434
Moskvitš 434. Sama, mis 426. Mootorimakett ja iluvõre on 412 oma.
A7 "Москвич"-403ИЭ
Moskvitš 403 IE. Numbrilisel 403-l avanevad esimesed uksed. Põhi oli metallist. Algselt toodeti kuni 1985 aastani. 1996 keskel tuli uuesti turule, aga ilma numbrita ja ilma avanevate usteta. Kvaliteet langes oluliselt. Põhi ka plastikust.
Tootmine 1975-85 numbrilised, alates 1976 ilma pagasniku põhjata. 1996 uus ja avatavate usteta.
A8 "Москвич"-412 милиция
Moskvitš 412 GAI (miilits). Põhitunnused samad, mis tavalisel 412-l. Põhi ainult plastikust. On kaks varianti kirjdest pagasiruumil – ГАИ sinises ringis ja oluliselt haruldasem variant ГАИ eraldi suurte tähtedena. Esimestel aastatel kanti kirjad peale kleepides, hiljem trükitult. Samuti on varasemal variandil vilkur tilgakujuline ja tumesinine, hilisem variant on kandiliste äärtega vilkuriga.
Tootmine 1975-86 numbrilised, edasi numbrita.
A9 ВАЗ-2101 "Жигули"
Vaz 2101 “Ziguli”. Numbriline “kopikas” erineb uuemast ilma numbrita mudelist ainult parema kvaliteediga kere poolest ja punase värviga värvitud suunatulede ja embleemi poolest. Põhi on kogu aeg olnud metallist.
Tootmine 1976-86 numbrilised, peale seda ilma.
A10 "Москвич"-412 Иж
Moskvitš 412 IZ. Nüüdseks suhteliselt haruldane mudel. Numbrita polnud. Erineb tavalisest 412-st põhjal oleva kirja ja esitulede poolest, mis olid kaks ümmargust. Põhi ainult plastikust.
Toodetud orienteeruvalt 1975-80
A11 ВАЗ-2102 "Жигули"
Vaz 2102 Ziguli. Suurim vahe numbrilisel ja ilma numbrita on algselt punase värviga värvitud emleemis ja suunatuledes, ka tagumise klaasi kinnitus on erinev.
Toodeti alates 1976, ilma numbrita 1986.
A12 ИЖ-2125 (1500) комби
IZ 2125 (1500) kombi. Numbrilisel kombil on palju kvaliteetsem kere. 90-ndate keskel muutus põhi metallist plastikuks.
Toodeti alates 1976, ilma numbrita 1986.
A13 ГАЗ-24-02 "Волга"
Gaz 24-02 Volga. Ka Volgad on ajajooksul muutunud halvemaks. Kõigepealt kadus number põhja alt, siis muudeti ka põhja ehitust. Uksed ei kinnitu enam põhjale, vaid spetsiaalsele plastic kinnitusele, mis on koos esimeste istmetega. 90-ndate keskel tuli täielikult plastic põhi, aga alates 2003 aastast on põhi jälle metallist.
Toodeti alates 1976, ilma numbrita alates 1987. Toodetud ka GAZ tehases.
A14 ГАЗ-24 "Волга"
Gaz 24 Volga. Kõik muutused samad mis Gaz 24-02-l.
Toodeti alates 1976, numbrita ja ilma varurattata 1987. Toodeti ka GAZ tehases.
A15 ГАЗ-13 "Чайка"
Gaz 13 Tšaika. Numbriline Tšaika omas metallpõhja, ilma numbrita plastikust. Ka valamise ja värvimise kvaliteet oli numbrilisel parem. On muudetud ka ratastel ilukilpe. A15 numbrit kasutati ka nn. elektrifitseeritud Tšaikadel, mis algselt pidi saama eraldi numbri.
Toodeti alates 1976, ilma numbrita 1986.
A16 ЗАЗ-968 "Запорожец"
ZAZ 968 Zaporozets. Nüüdseks juba suhteliselt haruldane mudel. Ilma numbrita ZAZe pole olnudki. Olemas on kaks erineva versiooni: varasem Y-kujuliste tagumiste ressoridega ja uuem L-kujulitega.
Toodeti 1976-85.
A17 ВАЗ-2101 "Жигули" милиция
Vaz 2101 Ziguli miilits (GAI). Kõik muutused samad, mis baasmudelil (A9).
Toodeti alates 1976, ilma numbrita alates 1986.
A18 РАФ-2203 "Латвия"
RAF 2203 Latvija. RAFidel kadus kõigepealt number ja sellejärel tuli plastikpõhi. Lisaks muutusid rataste ilukilbid. Uuemate mudelite valamise täpsus on palju väiksem ja ka värvitud kehvemalt.
Toodetud alates 1977, ilma numbrita 1986.
A19 "Москвич"-408/412 пикап
Moskvitš 408/412 pikap. Mudeli kere on tehtud eraldi vormiga, aga muud erinevused on nagu igal teisel 408/412-l.
Toodetud aastast 1978, alates 1986 ilma numbrita.
A20 ВАЗ-2121 "Нива"
VAZ2121 Niva. Esimeste seeriate mudelid olid kroomitud põhjaga ja kapoti all oli varuratas, mis oli teistsugune kui all olevad, see oli õigema kujuga. Samuti oli neil Nivadel esimeste rataste pööramisel pöörduv rool. Nivad elasid tootmise ajal läbi kõige rohkem muutusi. Kõigepealt kadusid pöörlev rool ja number põhja alt. Samal ajal muutus ka põhi plastiks, embleem valati koos iluvõrega ja kapoti alt kadus varuratas. Hiljem muutusid ka muud kroomitud detailid halliks plastiks.
Toodeti alates 1982 kuni 1986 numbrilisena, 1992 kadus VAZ 2121 Niva tootmisest ja 1994 tuli asemele palju viletsama ehitusega mudel VAZ 21213 Niva.


Viimati muutis marko, 12. 02. 2006 23:53, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: A21-A30
PostitusPostitatud: 11. 02. 2006 14:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 19:10
Postitusi: 1911
A21 РАФ-2907 "Латвия"
RAF 2907 Latvija (XXII Olümpia Moskvas). Kõige haruldasem ja soovitud mudel üldse. Toodetud ainult piiratud partiina 1980 aastal.
Toodeti kahes variandis, kohtunike buss ja spetsiaalne buss olümpiatule transpordiks. Mudelil on hulk erilisi tunnuseid: dekaalidest ehk kleebitud kirjad, spetsiaalne salong, “seen2 katusel, valge metallpõhi, ilukilbiga veljed. Turul on olnud ka palju võltsinguid A18 baasil.
A 22 Руссо-Балт С24/40 торпедо
Russo-Balt C24/40 torpeedo. Numbriline Russo-Balt erines ilma numbrita mudelist ainult kvaliteedi ja numbri osas. Samuti oli kroomdetailid kvaliteetsemad ning esimeste seeriate numbrilised mudelid olid punaste istmetega.
Toodeti 1978 aastast,ilma numbrita alates 1986.
A 23 ГАЗ-24-02 "Волга" Аэрофлот-эскорт
GAZ 24-02 Volga Aeroflot-eskort. Muutused samad, mis baasmudelil (GAZ 24-02 A13).
Toodeti alates 1979, ilma numbrita alates 1987. Lisaks tehtud ka GAZi tehases.
A 24 ГАЗ-24-03 "Волга"
GAZ 24-03 Volga (Meditsiiniline kiirabi). Muutused samad, mis baasmudelil (GAZ 24-02 A13).
Toodeti alates 1979, ilma numbrita alates 1987.
A 25 РАФ-2203 "Латвия" милиция
RAF 2203 Latvija miilits. Muutused samad, mis baasmudelil (RAF 2203 A18). Sümboolika oli ainult dekaalid ehk kleepekad.
Toodeti alates 1979, ilma numbrita alates 1986.
A 26 ГАЗ-24 "Волга" милиция
GAZ 24 Volga GAI. Algselt oli number reserveeritud GAZ 24 GAI jaoks, aga mingi segaduse tõttu hakati tootma selle numbriga kiirabi-RAFe. Seega on selle numbriga A 26 kiirabi-RAFid suur haruldus.
Volga muudatused olid samad, mis baasmudelil (GAZ 24 A14).
Toodeti alates 1979 aastast, ilma numbri ja varurattata alates 1986.
A 27 РАФ-22031 "Латвия"
RAF 22031 Latvija (Meditsiiniline kiirabi). Muudatused olid samad, mis baasmudelil (RAF 2203 A18). Sümboolika oli numbrilistel dekaalid ehk kleepekad ja juhi taga oli klaasist vahesein. Viimane kadus varem kui number põhja alt.
Toodeti alates 1979, ilma numbrita alates 1986.
A 28
Reserveeriti Moskvitš 2141 jaoks, aga kui mudelit tootma hakati, siis numbrit enam ei kasutatud.
A 29
Reserveeriti Moskvitš 401 jaoks, aga seda mudelit ei loodudki.
A 30
Reserveeriti GAZ A jaoks, aga kui mudelit tootma hakati, siis numbrit enam ei kasutatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23. 08. 2006 11:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 19:10
Postitusi: 1911
Kui palju siis hinnanguliselt haruldasemaid mudeleid toodetud on:

A10 - suhteliselt palju, tuhandeid
A16 - umbes 1000, lisaks 92-93 a. 200 vanadest varudest kokkupandut
A21 - ühtedel andmetel 600, teistel oluliselt rohkem tuhandeid, eri versioonides küll
A38 - 200-500
A42 - 700-800

Alus: Rcforum, Djatlenko


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28. 06. 2007 13:51 
Eemal

Liitunud: 20. 12. 2006 0:05
Postitusi: 470
Elukoht: Keila
väike lõika ja kleebi rc-forum.ru-st et siis milline karp käib masina juurde - siis templil karbil, või paberi lipaka kujul kaasas mudeliga peaks olema sellised kirjad siis...

eks ikka juhtub, et nii pika ajaga võetakse karbist välja ja pannakse tagasi ja võib juhtuda, et lähevad sassi aga kui minna perfektsuseni siis hea oleks ju kui asjad on ikka seal kus nad peaksid olema...

kes vene keelt ei jaga siis kui huvi võin mingid osad millalgi ära ka tõlikida, praegu ei viitsi.

А1-А7, А10, А12 - Москвичи-408-403 + Иж-1500-КОМБИ:
-обычные: АРТ.С-СО-51Д, ц. 3р.50к.
-тамповка/декаль(такси, ралли-сервис): ц.3р90к.
-олимпийские:
-фестивальные: АРТ.Ф 20%С-СО-51Д, ц. 4р.20к.
А8 - Москвич-412 ГАИ: АРТ. , ц.3р.90к.
А9, А11 - ВАЗ-2101/02:
-обычные: АРТ.С-СО-51Д(позже С-СО-96Д), цена 3р.50к.
-тамповка/декаль(такси, ралли-сервис): ц.3р90к.
-олимпийские: АРТ. С-СО-51-ОЛ, ц. 5р.10к.
-фестивальные: АРТ.Ф 20%С-СО-51Д, ц. 4р.20к.
А13-А14 - Волга ГАЗ-24-02 и ГАЗ-24:
-обычные: АРТ.С-СО-119Д, цена 5р.60к.
-тамповка/декаль(такси, ралли-сервис): С-СО-120д, ц.6р.15к.
-олимпийские: АРТ. С-СО-119-ОЛ, ц. 8р.
-фестивальные: АРТ.Ф 20%С-СО-119Д, ц. 6р.70к. (позже АРТ. С-СО-119Д-Ф, ц.6р.50к.)
А15 - Чайка ГАЗ-13:
-обычные: АРТ.С-СО-100Д, цена 9р.40к.
-элекрофицированные: АРТ. С-СО-169д , цена 19р.50к.
-олимпийские: АРТ. С-СО-100-ОЛ, ц. 12р.20к.
А16 - ЗАЗ-968 Запорожец: АРТ.С-СО-97д, ц.2р.50к.
А17 - ВАЗ-2101 ГАИ: АРТ. , ц.3р.90к.
А18 - РАФ-2203: АРТ. С-СО-133д, ц.6р.
А19 - Москвич-ПИКАП: С-СО-98д, ц.3к.50к.
А20 - ВАЗ-2121 Нива:
-обычные: АРТ. С-СО-139д, ц.11р.30к.
-со Скифом: АРТ. С-СО-167д, ц.13р.
А21 - РАФ-2907: АРТ.С-СО-168д-ОЛ, ц.8р.50к.
А22 - Руссо-Балт С24/40-Торпедо: АРТ.С-СО-126д, ц.8р.
А23 - Волга ГАЗ-24-02 Аэрофлот-эскорт: АРТ.АРТ.С-СО-143д, ц.15р. (позже ц.10р.50к.)
А24 - Волга ГАЗ-24-03 скорая медпомощь: АРТ. С-СО-168д, ц.7р.50к.
А25 - РАФ-ПАТРУЛЬНАЯ: АРТ.С-СО-226д, ц.8р.
А26 - Волга ГАЗ-14 ГАИ: АРТ.С-СО-120д, ц.6р.15к.
А27 - РАФ-22031М : АРТ.С-СО-227д, ц.8р.50р.
А31 - ЗИЛ-117: АРТ. С-СО-214д, ц.8р.
А32 - РБ-24/40-Лимузин: АРТ. С-СО-273д, ц.9р.50к.
А33 - (см. ГАЗ-13-электро)
А34 - УАЗ-469: (пр-ва УАЗ: Арт.С-УЛ-545д, ц.7р.20к.)
А35 - РБ-24/30-Ландоле: АРТ.С-СО-276д, ц.9р.
А36 - РБ-24/30-Дубль-Фаэтон: АРТ.С-СО-280д, ц.7р.
А37 - РБ-24/40-Берлин:
А38 - Волга ГАЗ-3102: АРТ.С-СО-310д, Цена 6р.80к.
А39 - ВАЗ-2105:
-обычные: АРТ.С-СО-249д, ц.6р.
-с багажником: АРТ.С-СО-309д, ц.6р.30к.
-ралли: АРТ.С-СО-308д, ц.7р.50к.
А40 - ВАЗ-2107: Арт. С-СО-275Д, ц. 6р.
А41 - УАЗ-452В: Арт.С-СО-151д, ц.7р.30к. (пр-ва УАЗ: АРТ.С-УЛ-589д, ц.7р.30к.)
А42 - ЗИЛ-115: АРТ. С-СО-286д, ц.8р.


Москвич-2141 (А28 ): АРТ.НХП-С-СО-7582-546-1, ц.4р.50к.
ГАЗ-А (А30): АРТ.НХП-С-СО-7582-546-3, ц.8р.50к.
ВАЗ-2108 (А43): АРТ. С-СО-335д, ц.6р.

_________________
...taevavalvur!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12. 11. 2007 3:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19. 01. 2007 10:56
Postitusi: 692
Asukoht: Tallinn
Elukoht: Tallinn
Leidsin netiavarustest sellise nimekirja, kus on numbrilised mudelid veel täpsemini laiali löödud, kusjuures A esineb nii suure kui ka väikese tähena
NА1 Москвич 408 такси
NА1 Москвич 408 такси со смещенным назад винтом крепления
NА1 Москвич 408 медпомощь Ambulance
NА1 Москвич 408 с облицовкой радиатора отдельной от бампера
NА1 Москвич 408 со смещенным назад винтом крепления
NА2 Москвич 412
NА2 Москвич 412 такси Taxi
NА2 Москвич 412 медпомощь
NА2 Москвич 412 с облицовкой радиатора отдельной от бампера
NА2 Москвич 412 со смещенным назад винтом крепления
NА2 Москвич 412 "РАЛЛИ TOUR D' EUROPE-N27
NА3 Москвич 426
NА3 Москвич 426 Ралли-сервис
NА3 Москвич 426 аэрофлот
NА3 Moskvich-426 XII Festival in Moscow 1985
NА3 Moskvich-426 Avtoexport
NА4 Москвич 427
NА4 Москвич 427 аэрофлот Aeroflot
NА4 Москвич 427 Ралли-сервис
NА4 Moskvich-427 Avtoexport
NА4 Moskvich-427 XXII Olympic Games in Moscow 1980
NА5 Москвич 433
NА5 Москвич 433 торты-пироженные
NА5 Москвич 433 книги
NА5 Москвич 433 меха
NА5 Москвич 433 почта
NА5 Moskvich-433 XXII Olympic Games in Moscow 1980
NА6 Москвич 434
NА6 Москвич 434 книги
NА6 Москвич 434 почта
NА6 Москвич 434 меха
NА6 Москвич 434 торты-пироженные
NА7 Москвич 403 (первые экзеспляры имели пол в багажном отделении)
NА8 Москвич 412 ГАИ (два варианта: надпись ГАИ в круге и буквами) Soviet Police
NA9 VAZ-2101 LADA
NА10 Москвич 412 ИЖ( Moskvich-412-Izh)
NА10 Москвич 408
N А11 VAZ-2102 LADA
N a11 VAZ-2102 LADA Avtoexport
N a11 VAZ-2102 LADA XII Festival in Moscow 1985
NА12 Москвич Иж 1500 Комби ( A12 Izh-1500 Kombi )
N a12 Izh-1500-Kombi XXII Olympic Games in Moscow 1980
N А13 GAZ-24-02 Volga
N a13 GAZ-24-02 Volga Taxi Green
N a13 GAZ-24-02 Volga 400 Years of Saratov
N a13 GAZ-24-02 Volga Aeroflot
N a13 GAZ-24-02 Volga Aeroflot Follow Me Car
N A14 GAZ-24 Volga
N a14 GAZ-24 Volga
N a14 GAZ-24 Volga 1945-1985
N a14 GAZ-24 Volga Taxi
N a14 GAZ-24 Volga XXII Olympic Games in Moscow 1980
N a14 GAZ-24 Volga XXII Olympic Games in Moscow 1980
N A15 GAZ-13 Chaika
N a15 GAZ-13 Chaika Custom Conversion
N a15 GAZ-13 Chaika Olympic Games in Moscow 1980
N А16 ZAZ-968 Zaporozhec
N А17 VAZ-2101 LADA Soviet Police
N А18 RAF-2203 Latvia
N a18 RAF-2203 Latvia
N А19 Москвич пикап ( Moskvich-Pickup)
N А20 VAZ-2121 LADA NIVA width Trailer
N А21 RAF-2907 XXII Olympic Games in Moscow 1980 (GAMES OF THE XXII OLIMPIAD MOSCOW 1980)
N А22 Russo-Balt C24/40 with basket "Torpedo"
N А23 GAZ-2402 Volga AEROFLOT (escort)
N A24 GAZ-2402 Volga Ambulance
N A25 RAF-22031 PATROL Soviet Police
N A26 GAZ-24 Volga GAI Soviet Police
N A27 RAF-22031 Ambulance
N A28 Moskvich-2141 ( But by then when began his production, models already were not numbered)
N A29 Moskvich-401 (But this model as well as was not released)
N A30 GAZ-A ( But by then when began his production, models already were not numbered)
N A31 ZiL-117
N A32 Russo-Balt C24/40 with basket "limousine"
N A33 GAZ-13 Chaika (She was completed usual bottom with number A15)
N A34 UAZ-469 Soviet Police
N A35 Russo-Balt with basket "Landole"
N A36 Russo-Balt with basket "Double-Phaeton"
N A37 Russo-Balt with basket "Limousine-Berlin"
N A38 GAZ-3102
N A39 VAZ-2105 LADA
N a39 VAZ-2105 LADA
N A40 VAZ-2107 LADA
N A41 UAZ-452V
N a41 UAZ-452V
N a41 UAZ-452V Soviet Police
N A42 ZiL-115
N A43 VAZ 2108 LADA ( But by then when began his production, models already were not numbered)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30. 12. 2008 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 19:10
Postitusi: 1911
А31 ЗиЛ-117
ZIL 117. Tootmises alates 1982 aastast. Kõige esimesed proovimudelid, mis müüki ei jõudnud, omasid tagurpidi käivat kapoti ja said nimeks "alligaator". Väidetavalt oli partei komitee ametnik, kes pidi toodangu kinnitama selle tagasi saatnud, et pidi nagu auto mõnitamine olema.
1983 aastal tuli põhjale "SDELANO V SSSR" kõrvale ka kiri "MADE IN USSR". Alates 1988 aastast toodeti ilma põhjaaluse numbrita ja ka antenn kadus. 1992 hakati uuesti tootma numbriga põhjal, aga ilma antennita. Lisaks tehti need numbrilised peale musta värvi ka punastena, hallidena ja võimalik, et veel mõnes tobedas värvis. Ka põhjad ei olnud enam alati mustad.
А32 Руссо-Балт С24/40 лимузин
Russo-Balt C24/40 limusiin. Tootmises alates 1979 aastast. 1986 kaotati ära eemaldatav kapot ja enam-vähem sellel ajal kaotati ära ka number põhjalt. 1987 muudeti ka käepidemete kuju lihtsamaks. Viimasel ajal on tuled ühes tükis ilma eraldi klaasita.
A33
Number reserveeriti elektrifitseeritud Gaz 13 Tšaika jaoks, aga kui mudelit tegema hakati, siis komplekteeriti kõik mudelid tavalise Tšaika A15 numbrilise põhjaga.
А34 УАЗ-469
UAZ 469. Tootmises alates 1981. 1986-91 ja võimalik, et mingitest vanadest detailidest ka hiljem, toodeti neid mudeleid UAZi tehases. Radoni varianti saab eristada lühemate uksekäepidemete järgi.
1986 kuni 1991 ja alates 1994 toodetakse plastist põhjaga. 1981-1986 ja 1991-1994 toodti metallpõhjaga. 1983 vahetus põhjal kiri "SDELANO V SSSR" kirjaga "MADE IN USSR", alates 1986 toodetud plastpõhjadel oli kiri "SDELANO V SSSR". Alates 1992 aastast on põhjadel kiri "SDELANO V ROSSII". 1991 muudeti haakekonks pikemaks. Alates 1996 ei ole iluvõre eraldi detail, vaid ühes tükis kerega. Samast ajast ei kroomita ka rattaid, iluvõret ega mootorit. Tagumised tuled muutusid kitsamaks ja tagavararatas kinnitub otse kerele (läbi väikse augu keres). Enne oli varurattas eraldi liigutatavas hoidikus.
1994 aastast toodeti krossiversiooni, mille esimestel partiidel oli spetsiaalsed laiemad sportrattad.
А35 Руссо-Балт С24/30 ландоле
Russo-Balt C24/30 landolee. Tootmises alates 1982. Kõige esimesed partiid omasid esitiibasid, mis ei olnud ühendatud küljeastmetega, neil oli kaks küljetuld ja kapoti siseküljel oli number A35. 1986-87 kadusid sumbutaja ja mootor, lisaks ka tagumine tuli. 1987 kadus ka küljetuli, mis oli esiklaasi ees. Lisaks muudeti lihtsamaks ukselingid ja astmetel olevatelt kastidelt kaotati lukud.
1988 kadus põhja alt number. Tuled on eri aegadel olnud silindrilise ja koonuse kujuga ning viimasel ajal pole ka tuleklaas eraldi detail.
А36 Руссо-Балт С24/30 дубль-фаэтон
Russo-Balt C24/30 duubel-faeton. Tootmises alates 1982. Esimestel seeriatel oli kapoti siseküljel number A35. 1987 kadusid mootor, sumbutaja ja küljetuli. 1987 kadus põhjalt number. Tuled ja ukselingid muutusid sarnaselt teiste Russo-Baltidega.
А37 Руссо-Балт С24/40 лимузин-берлин
Russo-Balt C24/40 limusiin-berlin. Tootmises alates 1982. 1985 kadus tagasivaate peegel, 1986 ilma mootorita ja sumbutajata, 1987 kadus number põhjalt ja tagatuli. 1987 lõpus kadusid ka astmetel olevate kastide lukud. Tuled ja ukselingid muutusid sarnaselt teiste Russo-Baltidega.
А38 ГАЗ-3102 "Волга"
Gaz 3102. Tootmises alates 1986. Ainult kõige esimesed partiid omasid põhja all numbrit. Esisild oli taladega nagu Gaz-24, sellest ka spetsiaalsed augud põhja all. On ka numbriline variant, kus on juba selline põhi, nagu praegust tootmises olevatel mudelitel. Enamik numbrilisi olid sinised, teada on mõned üksikud mustad, beezid ja rohelised mudelid. Muid olulisi muutusi mudelil pole olnud.
Kvaliteet on muidugi kehvemaks läinud.
А39 ВАЗ-2105 "Жигули"
VAZ 2105 "Zhiguli". Toodetakse alates 1983. Kõige esimestel eksemplaridel pidi tagumistel piilaritel olema ventilatsioonivõred eraldi detailidena, aga tegelikkuses neid mudelile ei pandud. 1988 kadus number põhjalt. Stangesid on kahte varianti, kitsama ja laiema alumise äärega, aga nende panemisel ilmselt mingit süsteemi pole olnud.
А40 ВАЗ-2107 "Жигули"
VAZ-2107 "Zhiguli". Tootmises alates 1984. Erinevus Vaz 2105st on ainult kapotil olevas kitsas liistus, mis on etteäärde kleebitud.
1988 kadus number põhja alt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 5. 01. 2009 16:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 19:10
Postitusi: 1911
А41 УАЗ-452В
UAZ 452V. Tootmises alates 1983, kusjuures esimesed partiid omasid antenni ja valatud tagumist veerenni. UAZi tehases oli tootmises kuni 1991 aastani. 1992 kadus number põhja alt ja "MADE IN USSR" asendus "SDELANO V ROSSII". 1994 alates plastpõhjaga, millel polnud üldse kirju ja kahe pika välja ulatuva osaga esipamperil, mis olid suunatud alla. 2001 aastast toodeti ilma avanevate usteta ja ühtlasi ilmus ka täisplast variant, kus nii kere, põhi kui ka pamperid olid plastist. 1995 muudeti veidi iluvõre ja embleemi kujundust ja 1996 enam ei kroomitud rattaid.
2006 tuli asemele uus mudel UAZ 3962 N01.
А42 ЗиЛ-41047 (ЗиЛ-115)
ZIL 41047 (ZIL 115) Tootmises alates 1985. Toodeti nii statsionaarse kui ka painduva antenniga. Esimene oli vanem variant, aga teine on oluliselt haruldasem. Alates 1988 ilma numbri ja antennita. Alates 2004 on olemas ka täiustatum variant, lipu ja antennidega ees, lisaks lisatuledega pamperil ja liistudega kerel.
A43
Number reserveeriti Vaz 2108 jaoks, aga kui seda mudelit tootma hakati, siis juba numbrit ei kasutatud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 5. 01. 2009 22:57 
Eemal

Liitunud: 5. 10. 2007 17:25
Postitusi: 113
Elukoht: Tallinn
marko kirjutas:
A15 ГАЗ-13 "Чайка"
Gaz 13 Tšaika. Numbriline Tšaika omas metallpõhja, ilma numbrita plastikust. Ka valamise ja värvimise kvaliteet oli numbrilisel parem. On muudetud ka ratastel ilukilpe. A15 numbrit kasutati ka nn. elektrifitseeritud Tšaikadel, mis algselt pidi saama eraldi numbri.
Toodeti alates 1976, ilma numbrita 1986.


See osa tekitas veidi segadust - mul on tšaika umbes 1988a, ilma numbrita, aga siiski metallpõhjaga


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 5. 01. 2009 23:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 19:10
Postitusi: 1911
Ega see siin absoluutne tõde ei ole. Ma panin siia kokku info eri allikatest. Täiesti võimalik on ka mittenumbrilised metallpõhjad Tšaikadel.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24. 11. 2009 13:04 
Eemal

Liitunud: 25. 08. 2008 20:05
Postitusi: 21
Asukoht: Viljandimaa
Elukoht: Viljandimaa Suure-Jaani v.
Minul SKIF-M käru millel all No P1(vene P). Kas on veel P seeriaga numbreid?

_________________
Mina ei saa kunagi suureks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24. 11. 2009 14:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 19:10
Postitusi: 1911
Selle kohta on teema juba ammu olemas: http://www.carmodel.ee/forum/viewtopic.php?f=12&t=255


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25. 11. 2009 9:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
Postitusi: 2850
Asukoht: tallinn
...Midagi huvitavat A21 kohta - piltidel on vähelevinud mudelid , mis toodetud väike partiina 90-ndate algusel . Nende mudelite põhjad on plastikust ,kuid ikka A21 numbriga , vaatamata sellele et toodeti 90-ndatel . Mudelid on päris haruldased , kuid ei tasu osta tõelise (dekaalidega )A21 hinnaga , sest tsingi katk ei maga ja suurem osa neid Rafikuid juba surnud :( .
------pilt : Gintaras (tantalradon.forumbb.ru)-----


Manused:
RAFy-novodely.JPG
RAFy-novodely.JPG [ 45.26 KB | Vaadatud 21690 korda ]

_________________
-------------------------------------
+372 516 2357
new_vadik@mail.ru
katikvadik@mail.ru
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25. 11. 2009 11:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 19:10
Postitusi: 1911
Tagumine peaks olema kiirabi või miilitsa rafi baasil tehtud. Vilkurid ja prosed on analoogsed.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25. 11. 2009 20:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28. 12. 2005 20:31
Postitusi: 1731
Asukoht: Saue
Vadiku antud pildil, tagumine RAF siis omalooming?

_________________
FORD - Found On Road Ded ....mina isiklikult seda arvamust ei jaga..


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25. 11. 2009 20:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22. 05. 2006 21:05
Postitusi: 2850
Asukoht: tallinn
Kindlasti mitte , Silver . See on tehase mudel , mille koostamiseks lihtsalt võeti kiirabi keret .

_________________
-------------------------------------
+372 516 2357
new_vadik@mail.ru
katikvadik@mail.ru


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
et 3.0.10